הלקוחות, שרואים מולם רשימה ארוכה של בעלי עסקים, סביר שידלגו על בעלי עסקים לא זמינים ולא יטרחו לחזור אליהם. לכן, החלו עסקים רבים להשתמש בשירותי מענה אנושי, כדי להבטיח טיפול בכל לקוח.
זמינות מסביב לשעון
בעלי עסקים לא יכולים להיות זמינים בכל שעות היום, מסיבות מובנות. קיימות היום חברות שמספקות מענה אנושי, שישמור בשבילכם את כל ההודעות שהעבירו אליכם במהלך היום. בשעות שאינכם זמינים, תוכלו להעביר את השיחות למוקד של אותן חברות. לרוב, החברות מפעילות את המוקד גם בשעות הלילה, 24 שעות ביממה, כך שגם אם לקוחות מתקשרים בשעות לא סבירות - יש מי שיטפל בהם.
איך פועל מענה אנושי?
ההסבר הטכני פשוט ביותר - בשעות שבעל העסק אינו זמין, הוא מגדיר הפניית שיחות מהטלפון שלו או של העסק אל מספר שיקבל מהחברה המספקת מענה אנושי. נציג שירות בחברה מקבל את השיחה, מדבר עם הלקוח ומספק לו שירות לפי מידע שניתן לו מראש.
השירות שייתן נציג החברה תלוי בכם - אתם יכולים לקבוע שהוא יעביר את השיחה אל אחד העובדים אצלכם בעסק, בהתאם לסוג הטיפול שהלקוח זקוק לו. הנציג יכול לעשות אף יותר - הוא יכול לקבוע פגישות, תורים וביקורים אצלכם במשרד, בהתאם לסוג העסק. כך, הלקוח קיבל שירות מהיר, מיידי וענייני, אתם חיזקתם את המוניטין וגם הרווחתם לקוח נוסף.
מענה אנושי כתחליף לשירותי משרד
מענה אנושי לא חייב לפעול בשעות בהן המזכירה שלך כבר לא עובדת. הוא יכול להחליף את המזכירה שלך. במקום להעסיק מזכירה, לדאוג לה למשרד וכדומה, ניתן לשכור מענה עסקי ולחסוך לכם זמן וכסף.
שירותי משרד כאלו יעשו את אותה עבודה ויעבירו לכם הודעות חשובות – ממש כמוש עושה כל מזכירה ממוצעת - במחיר נמוך יותר מעלויות העסקת מזכירה. את הלקוחות לא תפסידו ואת הכסף שתכננתם להשקיע באיוש התפקיד תוכלו להפנות לדברים אחרים.
מטרות רבות במענה אנושי אחד
מענה עסקי לא פועל רק כדי לשמור עבורכם שיחות שפספסתם. המענה יכול לשמש גם כמוקד תמיכה, מוקד שירות לקוחות וגם מוקד הזמנה ומכירה. לא רק שהנציגים יעשו את העבודה עבורכם, בחברות אלה עובדים נציגים המתמחים במתן תמיכה ובשיווק מוצרים, שיוכלו לתת אפילו מעבר למה שמציע מערך המכירה והשירות שיש לכם כרגע.
מענה אנושי משדר רצינות
ידוע שהגורם המרכזי לבחירת עסק מסוים הוא ממש לא המחיר, אלא האמינות. רוב הלקוחות יעדיפו לשלם יותר, במידה והם יהיו בטוחים שיקבלו תמורה מלאה ואיכותית לכסף שלהם. מענה אנושי מראה ללקוח שהוא פונה אל ארגון רציני, אמין, שדואג ללקוח.
אל תתנו ללקוח לחכות
כשאנשים נתקלים בשירות רע, הם נוהגים לפרסם את זה הרבה יותר משירות טוב שהם זכו לקבל. לא כדאי לתת למוניטין של החברה שלך להיפגע בגלל חוסר זמינות. עם מענה עסקי תרוויחו פעמיים - המוניטין שלכם יתחזק ולא תפספסו לקוחות.
אם גם לכם יש הרגשה שאתם מאבדים לקוחות בשעות שאינכם זמינים, הפתרון האידיאלי עבורכם הוא מענה אנושי. תנו לנציגים של החברות לעשות את העבודה עבורכם, ואתם - תתרכזו בעבודה בלי דאגות ללקוחות אפשריים.
קישורית - שירותי מענה טלפוני אנושי. הוותיקים והטובים בישראל